Header ad

Energy balls με τρία μόνον υλικά, χωρίς ζάχαρη!

O φιλανδός σεφ Esco Essence, raw food artist & vegan chef, chef του The Plant Kingdom μας μύησε στα μυστικά της raw κουζίνας στο βιωματικό, θεματικό weekend που διόργανωσε το τηλεοπτικό κανάλι, που φροντίζει για την σωματική και ψυχική μας υγεία και ευεξία, Body In Balance στο ξενοδοχείο Dolce Attica Riviera.

Esco Essence μας έδωσε πρακτικές συμβουλές και tips τα οποία μπορούμε να εφαρμόσουμε και μόνοι στο σπίτι, μας ταξίδεψε στο φυτικό βασίλειο και μας βοήθησε να ανακαλύψουμε τα μυστικά και τις γεύσεις τις χορτοφαγικής κουζίνας!

Φτιάξε αυτή την πανεύκολη συνταγή που προτείνει: energy balls με τρία μόνον υλικά, χωρίς ζάχαρη. Έχει μόνον τρία υλικά και μπορεί να σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι μετά την προπόνηση ή όταν θέλεις να φας κάτι γλυκό!

Υλικά για τα energy balls

  • 1 μέρος πάστα από χουρμάδες
  • 2 μέρη ξηρούς καρπούς (κατά προτίμηση αμύγδαλα ωμά και ανάλατα)
  • Χαρουπάλευρο

Οδηγίες για τα energy balls

  • Βάλε τα αμύγδαλα για 8 ώρες στο νερό. Μετά τις 8 ώρες πέταξε το νερό και ρίξε τα αμύγδαλα στο μούλτι για να τα χοντροκόψεις. Βάλτα σε ένα μπολ.
  • Ρίξε τους χουρμάδες στο μούλτι και λιώσε τους, μέχρι να δημιουργηθεί μια παχύρευστη πάστα.
  • Ανάμειξε τους χουρμάδες με τα αμύγδαλα και πλάσε τα σε μπαλάκια.
  • Ρόλαρε τα energy balls στο χαρουπάλευρο και είναι έτοιμα!

Μπορούν να διατηρηθούν για 3 μέρες στο ψυγείο.

Διατροφική αξία

Οι χουρμάδες είναι πλούσιοι σε βιοενεργά συστατικά και αντιοξειδωτικά (πολυφαινόλες, ανθοκυανίνες, στερόλες και καροτενοειδή). Σύμφωνα με μελέτες, οι χουρμάδες έχουν μία από τις υψηλότερες περιεκτικότητες πολυφαινολών ανάμεσα σε όλα τα αποξηραμένα φρούτα, λόγω της έκθεσής τους στον ήλιο και των ακραίων θερμοκρασιών στις οποίες εκτίθενται, σε σύγκριση με τα άλλα φρούτα.

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια πηγή πρωτεΐνης, βιταμίνης Ε, φυτικών ινών και πολλών σημαντικών αμινοξέων. Περιέχουν χαλκό, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ασβέστιο, κάλιο, φώσφορο, σίδηρο και καλά λιπαρά. Eπιδρούν θετικά στα επίπεδα χοληστερόλης στο αίμα και μειώνουν την «κακή» χοληστερόλ, μειώνουν τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, προστατεύουν από την οστεοπόρωση, βοηθούνστην απώλεια βάρους, ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα

Το χαρουπάλευρο είναι πλούσιο σε υδατάνθρακες (γλυκόζη και σακχαρόζη), οπότε δίνει άμεσα ενέργεια. Δεν περιέχει σχεδόν καθόλου λίπος και είναι πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες. Είναι πολύ εύπεπτο και δεν περιέχει γλουτένη. Επιπλέον, περιέχει βιταμίνη Α, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ιχνοστοιχεία όπως είναι το κάλιο, ο φώσφορος, το ασβέστιο, το μαγνήσιο, ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος, το μαγγάνιο κι ο χαλκός.

Ακολούθησε το ProPlayer.gr στο Facebook και στο Twitter

Post source : wefit.gr

Σχετικά με τον Συντάκτη

Σχετικές Δημοσιεύσεις