Header ad

Πέντε απλές ασκήσεις για TRX

Σε προηγούμενο άρθρο παρουσιάσαμε τους Ιμάντες Αιώρησης και τα οφέλη που μπορούν να μας αποφέρουν εάν τους εντάξουμε στο ασκησιολόγιό μας.

Σήμερα θα αναφέρουμε 5 απλές και βασικές ασκήσεις που μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε ασκούμενος ανεξαρτήτου επιπέδου. Ανάλογα με την κλίση του σώματος μας φυσικά μπορούμε να κάνουμε την άσκηση είτε πολύ εύκολη είτε πολύ δύσκολη.

Πιέσεις στήθους

Με τα χέρια ανοιχτά σε ορθή γωνία στο πλάι. Μία άσκηση που γυμνάζει τους θωρακικούς μυς, δηλαδή το στήθος. Εμμέσως ενεργοποιούνται και οι τρικέφαλοι καθώς και οι πρόσθιοι δελτοειδείς.

Κλειστή κωπηλατική

Εδώ εστιάζουμε στον πλατύ ραχιαίο μυ της πλάτης. Συναγωνιστές μυς είναι οι οπίσθιοι δελτοειδείς και οι δικέφαλοι.

Καθίσματα

Όπως και στα ελεύθερα καθίσματα, έτσι κι εδώ τα γόνατα πρέπει να λυγίζουν μέχρι να φτάσουν σε ορθή γωνία. Επίσης δε θα πρέπει να ξεπερνάνε τις μύτες των πελμάτων καθώς καθόμαστε. Οι Ιμάντες χρησιμεύουν στο να στηριζόμαστε και να μη χρειαστεί να κάμπτουμε τον κορμό μας προς τα εμπρός. Έτσι διατηρούμε μια σωστή στάση σώματος. Εδώ γυμνάζουμε γλουτούς και τετρακέφαλους.

Άρσεις λεκάνης για γλουτούς

Ξαπλωμένοι σε ύπτια θέση, με τις φτέρνες στις λαβές των Ιμάντων και τα γόνατα λυγισμένα, σηκώνουμε τη λεκάνη μέχρι το σημείο όπου από τα γόνατα μέχρι τους ώμους το σώμα μας θα βρίσκεται σε μια ευθεία. Δίνουμε έμφαση σε γλουτούς και οπίσθιους μηριαίους.

Σανίδα

Όντας σε στήριξη με τους αγκώνες μας και με τα πόδια στις λαβές, προσπαθούμε να διατηρήσουμε το σώμα μας σε μια απόλυτη ευθεία. Η άσκηση αυτή είναι ισομετρική, χωρίς κάποια κίνηση δηλαδή, και γυμνάζει ολόκληρο τον κορμό και κυρίως τους κοιλιακούς.

Με έναν γυμναστή ο οποίος θα σας καθοδηγήσει σωστά και θα σας προστατεύσει από τραυματισμούς, ξεκινώντας με αυτές τις απλές ασκήσεις θα δώσετε νέα προπονητικά ερεθίσματα στο σώμα σας για άμεσες προσαρμογές.

Γιώργος Ιορδάνου
Personal Trainer

Post source : iform.gr

Σχετικά με τον Συντάκτη

Σχετικές Δημοσιεύσεις

Δώστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *